wtorek, 9 grudnia 2014

19. You've gotta very big, mouth but don’t say a thing. (EPILOG)

- Co ty masz do moich włosów, co? - spytałam żartobliwie.
Wystawił do mnie język.
- Ładnie się kręcą na moim palcu, jak nigdy.
Uśmiechnęłam się lekko i cmoknęłam go w policzek, a potem wyrwałam moje włosy z jego dłoni. Udał, że się obraża i odwrócił się w drugą stronę.
- Idiota - skwitowałam z jeszcze szerszym uśmiechem i wstałam z łóżka, podchodząc do parapetu - ładny widok.
Było widać z daleka ocean. Słońce grzało jak nigdy, lekki wiatr rozwiewał liście leżące na ziemi.
- Nie tak ładny, jak mam teraz.
Prychnęłam i odwróciłam się w jego stronę, całując go lekko w usta.
- To nie jest dziwne? Czas tak szybko minął, nie sądzisz?
- Właśnie nie wiem, kiedy mi te dwa lata z tobą minęło. Gdzie one są?
Wzruszyłam ramionami i uśmiechnęłam się najsłodziej, jak tylko dałam radę.
- Co znowu sprytna dusza chce? - westchnął cicho.
- Pójdziemy na lody? I zabierzemy Jake'a, Stephanie, twoje rodzeństwo oraz Jessy?
- No jasne.
Brzmiało to jak głupi tekst w kolejnym romansidle. Ale to była najszczersza prawda.
Jessica jest starą przyjaciółką Lynchów i wieczną miłością Rocky'ego. Przyjechała jakiś rok temu z Londynu i mieszka u swoich przyjaciół. Jest moją przyjaciółką, rozumiemy się bez słów tak jak ze Steph czy Raini.
Nie żeby nasze życie było łatwe. Nasze dwa lata związku, a raczej już narzeczeństwa było burzliwe i trudne. Plotki po liceum rozchodziły się błyskawicznym tempem, najczęściej pozbawione jakiegokolwiek sensu. Jones to była jakaś nastoletnia suka, która miała coś na pieńku z Rossem. A z tym to dopiero był dramat. Wynajęła jakiś dwóch kolegów i straszyła Rossa, że jeżeli mnie nie zostawi coś mi zrobią. Zabawne było, że wtedy byłam w drugim miesiącu ciąży. Pamiętam do teraz, jak byłam wściekła na mojego ukochanego, darłam się i nawet chciałam ze sobą skończyć. Miałam mu za złe, że chce mnie zostawić w tym stanie. Ale wtedy opowiedział mi wszystko. Poradziliśmy sobie. Jones trafiła do więzienia, powodzenia jej życzę w przyszłym życiu, skoro zdążyła zaledwie skończyć osiemnaście lat.
Nasze ukochane Rydellington wzięło magiczny ślub, w którym maczałam palce. Pomagałam dziewczynom zrobić jak najlepiej, aby ten dzień był najwspanialszy w ich życiu. Wszystko było dopięte na ostatni guzik, a nowe małżeństwo już zajęło sobie miejsce organizatorów naszego wesela.
Stephanie i Jacob poradzili sobie w trudnych chwilach. Dzięki pomocy przyjaciół dziewczyna przestała się samookaleczać. Różowy kolor został na jej włosach do teraz.
Raini wyjechała na studia do New Jersey. Często ze sobą rozmawiamy.
Calum poznał Carrie i żyją sobie na obrzeżach Los Angeles. Podobno blondynka też jest w ciąży.
Ross całkowicie pogodził się ze śmiercią Amy. Wybaczył to sobie.
Vanessa jest szczęśliwa z Rikerem.
Czyż to nie ironia? Wszystko zostaje w rodzinie. Dwie siostry kochają dwóch braci, huh.
Madison jest znowu sama, ale flirtuje z jednym takim barmanem. Jest mega przystojny i miły, no i wie już o małej Loli.
Zoe dała w końcu mojemu chłopakowi spokój i zajęła się swoim.
Moje życie jest takie idealne.
Pewnie nie będzie jeszcze tak łatwo, ale teraz jest wspaniale i musimy się cieszyć każdą wspólną chwilą.

**********************************

MOŻECIE MNIE TERAZ ZABIĆ.
PRZEZ TEN OKROPNY MIESIĄC CZASU SIEDZIAŁAM PRZED KLAWIATURĄ I NIE POTRAFIŁAM NAWET DOPISAĆ KILKU ZDAŃ DO ROZDZIAŁU. WIĘC JEST TO JUŻ EPILOG.

ZAWALIŁAM, WIEM TO. TEN BLOG MIAŁ BYĆ ZUPEŁNIE INNY, LEPSZY. JESTEM BEZNADZIEJNA. 
WYBACZCIE MI, PROSZĘ.
JEŻELI NADAL CHCECIE CZYTAĆ MOJE WYPOCINY TO ZAPRASZAM NA : 

http://raura-r5-my-story.blogspot.com
http://rauraandr5-myhistory.blogspot.com

ORAZ NA BLOGA, KTÓREGO NIEDŁUGO OTWORZĘ (IDIOTKA) :

http://austinandally-auslly.blogspot.com/

ORAZ NA BLOGA MOJEJ NAJUKOCHAŃSZEJ I NAJWSPANIALSZEJ MADZI (MACIE CZYTAĆ I KOMENTOWAĆ, OBSERWUJĘ WAS) [I MĘCZCIE JĄ O ONE-SHOTA, NALEŻY NAM SIĘ TO OD TEJ KOCHANEJ JĘDZY] 

http://auslly-is-pure-love.blogspot.com

KOCHAM WAS I PRZEPRASZAM.







7 komentarzy:

  1. Świetne zakończenie ;) Nie mam do ciebie żalu, bo sama też nie jestem lepsza xD
    Nieszczęśliwa z początku historia z Happy Endem.
    Czego chcieć więcej?
    Więcej blogów Cristal :D <3
    Idę sobie pomarudzić na innego tw bloga koffana <3
    Trzymaj się cieplutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakończenie!
    Jesteś genialna :)
    Naprawdę, to był zajebisty blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział :*
    Szkoda, że Koniec tego bloga :(
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Żalu nie mam, bo sama pamiętam, jak niespodziewanie musiałam skończyć bloga z powodu braku pomysłów, które niedawno przyszły. XD Ale co zrobić?
    Blog był świetny i nie waż mi się tutaj mówić, że nie. Na pewno będę cię obserwować i śledzić dalszą działalność.
    Nie pozbędziesz się mnie tak łatwo. Ja jestem, jak taki wrzód na tyłku. Tylko gorsza XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zakończnie♥♥♥
    Szkoda, że to już koniec :(
    To był wspaniły blog!!!!
    Olivia<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, jak to jest siedzieć przed monitorem i stukać bez sensu po klawiaturze, mam tak czasem i wcale nie będę zabijać cię za to xd
    Zakończenie które bardzo przypadło mi do gustu, bo oczywiście z happy endem^^
    Blog był cudowny, a ty jesteś świetną blogerką!
    Pozdrawiam, Pati:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem ze raczej do mnie nie zajrzysz , ale mimo wszystko zapraszam cie do mnie http://crazy-stupid-loove.blogspot.com/ .
    Nawet nie wiesz jaką przyjemnosc bys mi wyrządzila gdybys się u mnie pojawiala.
    Jest tylko jeden rozdzial
    zapraszam ^^ i czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń